onsdag

Jette Harthimmer - om mine podcast














Ideen til dette projekt med at lave mine egne programmer, opstod december 2005 fordi jeg ville dele ud af mine 22 års erfaringer som clairvoyant og spirituel rådgiver, samt lade besøgende på min hjemmeside, møde mig på en lidt anden og utraditionel måde. Ikke blot via tekst, men også igennem lyd.

Jeg var på det tidspunkt, den første clairvoyant i Europa der lavede en podcast om clairvoyance.

Jeg ville gerne, hver måned, producere "månedens foredrag".
En podcast, hvor jeg valgte et emne / tema at tale om.
Som du kan se, ligger der allerede en hel række af disse på hjemmesiden, alt fra "Skab hvad du ønsker dig", "Formålet med dit liv", "Usynlige hjælpere i hverdagen", "En meditation", "Er du lykkelig?", "Et kursus i mirakler", "Sporløs", "Spirituel Succes" samt mange flere.
Ligeså kan du se, at der er masser af kendte gæster i mit studie, som hver især bidrager med deres fag og ekspertise indenfor det alternative og spirituelle.

Du finder alle de gratis lydfiler, foredrag og spændende interviews her:  
www.harthimmer.dk/podcast

Det er mit ønske, at du vil blive inspireret af de mange foredrag og interviews der ligger der. Der er pt over 100 timers gratis lytning.
Jeg håber også, at du vil blande dig i debatten på Facebook-siden eller sende dine kommentarer til mig på en mail.

Juni 2012 er der pt. 10.000 trofaste lyttere hver måned til mit program.
Er du én af dem, vil jeg gerne sende dig en stor tak.

På genhør
Jette Harthimmer
http://www.harthimmer.dk